2013 m. liepos 10 d., trečiadienis

Spėkit kas sugrįžo! :)

Sveiki visi,
Kaip gyvuojat vasarotojai? :) Labai malonu, kad ir kaip ilgai  nieko naujo nerašiau jūs vis čia apsilankot (ačiū jums :)) Taigi po gan ilgos tylos, aš vėl grįžau pas jus. Tiesa, nebuvau kažkur toli išvykus ar išskridus (na gal nebent mintimis  kosmoso platybėse, bet apie tai vėliau :)). Ne, visą laiką buvau čia, Kaune ir visą savo dėmesį skyriau paskutiniams studijų metams, kurie pagaliau sėkmingai pabaigti.
Per tuos paskutinius mėnesius labai daug įvyko. Pirmiausia labai daug išmokau, daug sužinojau apie save ir apie kitus, tapau kūrybiškai tvirtesnė ir drąsesnė. Gal šimtą kartų keičiau savo nuomonę dizaino atžvilgiu, tikriausiai dėl to pradėjau labiau vertinti ir kitų kūrybą.  Antra, sukūriau ir pristačiau savo pirmąja drabužių kolekciją pavadinimu "Orionas" įkvėpta kosminių žvaigždynų (žemiau nuotraukos, tik labai neteiskit :>). Tai buvo mano baigiamasis darbas. Nors dabar gal ir norėtųsi joje kažką pakeisti, pataisyti, bet ji visada išliks pirmoji sukurta kolekcija, tikriausiai dėl to ir tokia man ypatinga ir nepakeičiama.
Be visa to, sukūriau kai ką, kas man ligi šiol kelia šypseną. Sukūriau pašto ženklus. Sudalyvauti Lietuvos pašto  konkurse mane paskatino mano amžinas devizas "svarbiausia sudalyvauti, o ne laimėti". Net susapnuot negalėjau kai sužinojau jog bus išleisti mano kurti pašto ženklai (pasakysiu atvirai, net kelias dienas nesugebėjau sutvardyti juoko). Žinoma, dabar jau viskas gerai, ženklai išleisti, o aš užėjus į paštą vis dar nesąmoningai ieškau savo "sukurtųjų" ir kaskart jaučiuosi keistai juos pamačiusi .
ieškokit prekyboje :DD
Taigi, prasisukus visiems darbų sūkuriams, gynimams, madų pristatymams ir įteikimams, pagaliau galima pelnytai atsikvėpti ir pavasaroti, kurti papuošalus ir "bloggint":)

Su grupiokėmis per diplomų teikimus

1 komentaras: